Prosjekt hjemmestrikk!

Godt Nytt År!

Jeg er ingen "kløpper" med strikkepinnene, men nå har jeg begynt å strikke lapper som etter hvert skal bli et lite pledd til minstemann! Koselig å lage varige ting til barna. Etter jeg har strikket alle lappene, skal de hekles sammen. (Det har mamma lovet å gjøre!) Til slutt skal jeg tove pleddet lett. Lappene blir i ulike bruntoner, mens det skal hekles sammen med off white garn. Noen av lappene har innslag av sølv (tynn sølvtråd lagt sammen med garnet). Og her er starten på mitt lille håndarbeidsprosjekt!

9 kommentarer

dandilion

02.01.2011 kl.20:06

Fine farger på garnet. Koselig prosjekt :)

harmonica

02.01.2011 kl.21:05

Lykke til med arbeidet. Som over; deilige farger!

jordegaard

02.01.2011 kl.21:14

Så koselig:) Et slikt teppe kan jo brukes i alle år, og til og med gå i arv! Nydelig fargevalg var det også. Flink du er:)

Ang

02.01.2011 kl.22:46

Nice! Lykke til i morgen:)

03.01.2011 kl.12:03

Flotte farger, blir nok veldig fint! :) Gleder meg til å se resultatet!

Vibeke Langørgen

04.01.2011 kl.01:12

Hei & godt nytt år!

Jeg har også startet på et slikt prosjekt, ble så lei av å leite etter et fint pledd i rette fargen. Så jeg gikk til innkjøp av masse garn, Eskimo 100% ull. Men jeg trur det vil ta litt tid før jeg er i mål ;-) Lykke til med strikkingen, gleder meg til å se det ferdige resultatet.

Vibeke

ewymarie

04.01.2011 kl.10:25

Så fine farger du har satt sammen. Gleder meg til å se det ferdig.

Marianned

04.01.2011 kl.13:14

Åh, det kommer til å bli kjempefint! Nå skulle jeg virkelig ønske at jeg var litt flinkere med strikkepinnene mine :/

Veronica

16.01.2011 kl.12:16

så flink du er :)

fine farger du har valgt, dette blir nok et koslig pledd.

Eg har begynt på samme prosjekt før, men ikkje fått det fullført...så kanskje eg må i gang igjen med det... kjekt å hente litt inspirasjon fra andre ;)

Lagde et til dattera mi når ho var lita, men da sydde eg sammen ulike lapper av stoffbiter , og på baksiden sydde eg fast et mykt fleece-teppe...

Lykke til, gleder meg til å sjå ditt ferdig.